: startujemy : : lokale gastro : : newsy : : kontakt :

u daniela elblag
www.restauracjaduchowka.pl

08-12-2010 | MotoMikołajki 2010 - Fotorelacja

W niedzielę rano dostaliśmy informację o odwiedzinach Mikołaja w Elblągu, po tej informacji od razu ruszyliśmy w poszukiwanie sań i reniferów. Mikołaj zaskoczył nas, znaleźliśmy go na parkingu koło kanału Elbląskiego ku naszemu zdziwieniu nie było tam ani reniferów ani sań, były za to ścigacze, oldmobile, zabytki. quady i taxówki Truso-Taxi. Okazuję się, że Mikołaj ma prawko nie tylko na saneczki ;-) Po krótkim rozpoznaniu ruszyliśmy za nim na patrolowe zwiedzanie miasta, naszym celem był dojazd do Ośrodka Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu. Dzieciaki już na nas czekały, Mikołaj oraz cała kompaniera przygotowali dla wszystkich moc atrakcji, każdy mógł docisnąć do odcięcia zapłonu w maszynach, pojeździć na quadach, zrobić sobie pamiątkową fotke na motocyklu. Po rozdaniu prezentów, lekko zmarznięci przeszliśmy do jadalni gdzie mieliśmy okazję skosztować grochówy która dojechała do nas dzięki Truso-Taxi. Imprezę zakończyły przemówienia, pamiątkowe upominki i jeszcze więcej prezentów. I tak zakończyły się kolejne MotoMikołajki, za rok też tam będziemy, popieramy w 100 % takie akcje!
Pozdrawiamy cała ekipę 2,3 i 4 kółek oraz korporację Truso-Taxi
Zobaczcie sami jak to wyglądało na fotkach.
WWW.truso-taxi.PL

Ekipa

komentarze archiwalne

kim.elblag.pl udaniela.elblag.pl multikino.pl astoria dystkoteka elblag epoca dyskoteka elblag arbiter vip elblag prohibicja